miércoles, 17 de octubre de 2007

Vivamos como galegos!

Anoche, al salir de trabajar quedé para cenar con unos amigos, "C" y "A", la primera es profe y el segundo dirige el restaurante de un pazo. Cenábamos queso idiazabal, una tabla de ibéricos y bebíamos unas copas de un ribera del duero bastante aceptable. Salió el tema del cine, y claro yo me niego a ver El orfanato, buf! menudo miedo. Paso. Prefiero verla en DVD, de día, con sol y acompañada de toda la familia. Recordábamos la última vez que fuimos y vimos el anuncio de Gadis, una empresa de supermecados, en el cual describe la cultura gallega. Reconozco que tiene un guiño, es gracioso, original y los creativos han captado en un minuto y medio lo más característico de esta "tierra media".
Me he permitido el lujo de transcribirlo a texto, porque con resaca la creatividad está a menos 10 grados, pero puede verse en youtube.

Bop! Coma aquí en ningún sitio. A xente ainda é amable. Ten pouco estrés.
-O Qué?-
Por ahí fora é moi diferente.
-Que tal aquí?
- A por el quinto metro del día.
Como non imos sentir mellor aquí, se aquí están a mellores praias do planeta.
- A mellor tortilla do planeta é a da miña nai.
- E a da miña nai.
- Non, é a da miña nai.
Somos optimistas por natureza. Para nós todo é bueno:
-¿Hai calor?
-Bueno.
-¿Hai frio?
-Bueno.
-¿E a familia que tal, ben?
- Bueno.
Somos positivos. Ademais os galegos nunca nos trabucamos.
-¡Vas caer!
Podemos ir chantar a casa e ver a familia. Gústanos ter a neveira e a despensa sempre chéas. E cando vemos nenos, ainda lles sonrimos e sempre son ben recibidos. Somos os inventores do futbolin. Da pregunta total. Da traducción libre ( octopussy to the party). Del mejor parking.
Come na casa dos teus pais sempre que poidas! E se alguén te pone en apuros, respóndelle con outra pregunta. E se preguntan onde se xoga o mellor futbol, responde con rotundidade ¡en Galicia!.
Temos 17340 festas, temos greleiras, percebeiros, temos orballo, carballos, choiva, choiva e choiva. Onde a comida é unha relixión. E un domigo sen aldea, non é un domingo. E donde a xente non é fea ( es mi frase favorita) ¡É riquiña!.
Deámonos conta do ben que vivimos. Gocemos a nosa forma de vida. Vivamos como galegos!.

No hay comentarios: